تخصیص تسهیلات برای  اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی در سال ۹۷ خبر داد .

تخصیص تسهیلات برای  اشتغال مددجویان سازمان بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا حاج بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای جامعه توان یابان استان با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تا ۴ برابر افزایش یافت گفت: با همه توان برای اجرای قانون حمایت از توان یابان و حل مشکلات این قشر تلاش می کنیم .

 مدیر کل بهزیستی استان همدان نیز با بیان اینکه ۳۶ هزار توان یاب در استان زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند، گفت: در مجموع حدود ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان از ۱۸۹ خدمت ششصد مرکز زیر پوشش این سازمان در زمینه های مختلف بهره مند می شوند .

الوند از ساخت ۳۷۵ مسکن آماده افتتاح، برای مددجویان این سازمان خبر داد و افزود : امسال برای هزار و ۳۰۰ نفر از توان یابان اشتغال ایجاد شده است .

افشاری مدیر عامل جامعه توان یابان استان هم، بیکاری،کمبود امکانات ورزشی و مناسب نبودن معابر شهری را از مشکلات توان یابان استان بیان کرد .

انتهای پیام/د.ا

مدد جویان بهزیستی 2 هزارمیلیارد تسهیلات دریافت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.